طراحی رابط کاربری چیست ؟ 8 نکته طلایی در طراحی UI

۶ بازديد

شاید شما به دنبال حرفه ای در طراحی رابط کاربری هستید و می خواهید بدانید چه چیزی در انتظار شما است. در این مقاله قصد داریم به شما بگوییم که طراحی رابط کاربری چیست و چه نکاتی برای طراحی UI مهم است، پس با ما در الیت دیزاین همراه شوید.

در دنیای کسب و کار اینترنتی و طراحی وب سایت، کلید واژه توسعه یک سایت موفق، شناسایی قابلیت هایی است که کاربران از شما درخواست می کنند و این امر توسط طراحی رابط کاربری و تجربه بصری که استفاده از آن را تا حد ممکن ساده می کند، امکان پذیر می باشد.

متخصصان طراحی رابط کاربری، اپلیکیشن یا برنامه های کامل وب را طراحی می کنند تا نیازهای یک سایت خاص و نیازهای صنعت شما را برآورده کنند. ما تجربیات نوآورانه کاربران دیجیتال را طراحی و توسعه می دهیم تا مشکلات را پیش بینی و آن ها را حل کنیم.

 

طراحی رابط کاربری چیست ؟

رابط کاربری یا UI مخفف User Interface می باشد که در واقع عامل ارتباط یک سیستم با کاربر است و کاربر ممکن است برای استفاده از یک محصول با آن ارتباط برقرار کند و شامل تصاویر، رنگ‌ها، فاصله‌ها و دکمه‌ها می باشد. برای تولید هر محصول باید رابط کاربری آن محصول را برای کاربران در نظر داشت.

در مجموع رابط کاربری فضایی است که بین کاربر و ماشین تعامل دارد و بر روی تجربه بصری کاربر تمرکز می کند. واسط کاربری بخش دیدنی و قابل لمس یک ابزار و محصولی است که کاربر با آن سروکار دارد تا بتواند استفاده از آن ابزار را برای کاربر خوشایند کند.

UI تعیین کننده این است که یک کاربر چطور بتواند به واسطه یک رابط با اپلیکیشن یا سایت شما ارتباط برقرار کند.

 

خدمات طراحی سایت مشهد با الیت دیزاین

 

مطالب مرتبط : 

طراحی رابط کاربری چیست ؟

چرا طراحی UI مهم است؟

تجربه کاربری (UX) چیست؟

کار طراح رابط کاربری چیست؟

معرفی محبوب ترین ابزارهای طراحی رابط کاربری

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.