آرشیو دی ماه 1400

آموزش درآمد آنلاين

فروشگاه اینترنتی چیست ؟ چگونه فروشگاه اینترنتی داشته باشیم ؟

۷ بازديد

امروزه با وجود بیماری کرونا و محدودیت های رفت و آمد، کسب و کارهای اینترنتی بیشتر در میان مردم جا افتاده است. از این رو کاربران برای رفع نیازهای خود عمدتا از فروشگاه های اینترنتی خرید می کنند. همین امر باعث رونق اکثر کسب و کارها حتی در ایام تعطیلات کرونایی شده است. اگر می خواهید بدانید فروشگاه اینترنتی چیست در ادامه مطلب با الیت دیزاین همراه شوید.

 

شما هم می توانید با طراحی فروشگاه اینترنتی خود موجب پیشرفت و توسعه کسب و کارتان شوید. تیم الیت دیزاین در زمینه طراحی انواع سایت های فروشگاهی، شرکتی، شخصی و … آماده ارائه انواع وب سایت به سلیقه و نظر شما مشتریان گرامی خواهد بود.

 

فروشگاه اینترنتی چیست؟

فروشگاه اینترنتی سایت یا اپلیکیشنی است، که به صورت آنلاین و در هر ساعت از شبانه روز پاسخگوی نیازهای مشتریان است. با استفاده از فروشگاه اینترنتی می توان امکان فروش برای شاغلان و خرید محصولات برای مشتریان را به صورت غیر حضوری و آنلاین انجام داد.

مشتریان با یک کلیک ساده در منزل و محل کار خود می توانند، به راحتی خرید خود را از این فروشگاه های اینترنتی انجام دهند و از دغدغه ترافیک های سنگین در خیابان و ازدحام در فروشگاه ها هنگام خرید در امان باشند.

فروشگاه اینترنتی باعث صرفه جویی در وقت و هزینه ها می شود.

 

خدمات طراحی سایت مشهد با الیت دیزاین

 

مطالب مرتبط : 

فروشگاه اینترنتی چیست؟

طراحی فروشگاه اینترنتی چگونه انجام می شود؟

هزینه راه اندازی فروشگاه اینترنتی

مزایای طراحی فروشگاه اینترنتی چیست؟

چگونه در فروشگاه اینترنتی خود اعتبار و اعتماد مشتریان را جلب کنیم؟

نماد اعتماد الكترونيكي چيست ؟ مراحل و شرايط اخذ نماد اعتماد

۹ بازديد

در يكي ديگر از مقالات اليت ديزاين به موضوع نماد اعتماد الكترونيكي پرداخته ايم. همانطور كه مي دانيد، كسب و كار اينترنتي امروزه رونق چشمگيري به خود گرفته است و مخاطبان هدف براي برآورده كردن نيازهاي خود به فروشگاه هاي اينترنتي معتبر روي آورده اند.

 

در فروش اينترنتي مهمترين ويژگي براي جذب مخاطب و مشتري، جلب اعتماد مشتريان به فروشگاه اينترنتي است تا بتوانند با خيال آسوده و اطمينان خاطر خريد كنند.

با دريافت نماد اعتماد الكترونيكي مي توانيد اعتماد مشتريان و كاربران را تا حد زيادي به فروشگاه اينترنتي خود جلب كنيد.

نماد اعتماد الكترونيكي يا (اي نماد) چيست؟

نماد اعتماد الكترونيكي يا اينماد علامت و نشانه اي است كه، توسط مركز توسعه تجارت الكترونيكي به سايت هايي كه داراي شرايط و قوانين اين مركز براي تاييد صلاحيت و هويت فروشگاه هاي اينترنتي هستند اعطا مي گردد.

مركز توسعه تجارت الكترونيكي بخشي از وزارت صنعت، معدن و تجارت ايران است. اين مركز مسئوليت ايجاد امنيت و ارائه نماد اعتماد الكترونيكي به كسب و كارهاي اينترنتي را برعهده دارد.

اين نظارت بر سايت‌ها و كسب و كارهاي اينترنتي، يكي از موثرترين گام ها براي ايجاد فضاي امن تجارت الكترونيكي خواهد بود.

نماد اعتماد الكترونيكي به سايت فروشگاهي شما هويت مي دهد. اين نماد مانند يك مجوز فروشگاهي اينترنتي عمل مي كند، كه باعث اعتماد و اطمينان مشتريان به سايت شما خواهد شد و مشتريان با خيال آسوده مي توانند از فروشگاه شما خريد كنند.

در اينماد كيفيت و اعتبار سايت‌ها با ستاره‌ها مشخص مي شوند. هرچه تعداد ستاره‌ ها بيشتر باشد سطح اعتماد و كيفيت سايت بالاتر است.

 

خدمات طراحي سايت مشهد با اليت ديزاين

 

مطالب مرتبط : 

نماد اعتماد الكترونيكي يا (اي نماد) چيست

آدرس سايت نماد اعتماد الكترونيكي

هزينه نماد اعتماد الكترونيكي

شرايط دريافت نماد اعتماد الكترونيكي

چگونه نماد اعتماد الكترونيكي بگيريم

درگاه پرداخت اينترنتي چيست ؟ مزايا و معايب انواع درگاه

۸ بازديد

در اين مقاله قصد داريم تا درگاه پرداخت اينترنتي را براي شما به طور مفصل شرح دهيم، زيرا براي خريد و فروش آنلاين كالاهاي اينترنتي و دريافت هزينه آن به پرداخت اينترنتي آنلاين هم نياز خواهيد داشت تا بتوانيد به راحتي و بدون اتلاف وقت از فروشگاه ها و سايت هاي اينترنتي خريد و فروش داشته باشيد. پس در ادامه مطلب با اليت ديزاين همراه باشيد.

يكي از مهم ترين مراحل راه اندازي فروشگاه اينترنتي درگاه پرداخت اينترنتي است كه با آن مي توان هزينه كالاي خريداري شده را بدون نياز به مراجعه به بانك و رفتن به فروشگاه پرداخت نمود.

 

درگاه پرداخت اينترنتي چيست ؟

درگاه پرداخت اينترنتي سيستمي است كه، امكان پرداخت و تراكنش هاي مالي در فضاي مجازي و در بستر اينترنت را فراهم مي كند و بهترين و آسان ترين روش براي دريافت هزينه كالاي فروخته شده در فروشگاه هاي اينترنتي مي باشد.

با اتصال اين درگاه ها به سايت هاي فروشگاهي امكان پرداخت آنلاين براي مشتريان وجود دارد.

درگاه پرداخت اينترنتي بخشي از فروشگاه اينترنتي شماست، كه مشتريان كالا و خدمات شما با وارد كردن اطلاعات كارت بانكي خود و با داشتن رمز دوم مي توانند مبلغ مشخص شده را پرداخت نمايند.

اين درگاه ها توسط بانك ها يا شركت هاي مالي ارائه مي شوند كه به دو دسته كلي تقسيم مي شوند:

  • پرداخت اينترنتي مستقيم (psp)
  • پرداخت اينترنتي غير مستقيم (درگاه پرداخت واسط)

 

خدمات طراحي سايت مشهد با اليت ديزاين

 

مطالب مرتبط : 

درگاه پرداخت اينترنتي چيست

درگاه پرداخت مستقيم چيست

مزاياي درگاه پرداخت مستقيم

معايب درگاه پرداختي مستقيم

درگاه پرداخت غير مستقيم يا (واسط) چيست